חיפוש באתר

ילדים ונוער

פעילויות שוטפות

פעילויות שוטפות

הכנה לצה"ל

"חייל שפר הופעתך"

תכנית הכנה לשירות הצבאי, מהצו הראשון ועד לתום השירות. ע"י מפגשים עם בעלי תפקידים בצבא, ביקורים בבסיסיים ובתכניות מובחרות, הסבר על נושאי ת"ש ותפקידים, הדמיה של הצו הראשון ותהליך החיול, טיולים ואטרקציות רבות.

 

מועצת נוער שכונתית

"המנהיגים של מחר גדלים בתוכנו"

מה זה חבר מועצה? חלק מגוף דמוקרטי המייצג את בני הנוער השונים מכיתות ז'-י"ב מול גופים ומרכזים שונים בקהילה בה אנו חיים, המפגש יתקיים פעם בשבועיים, כשהשאיפה היא שבני הנוער ינהלו את המועצה, ילמדו דרכי עבודה ותהליכים כדי לפעול למען עצמם, למען הנוער בקהילה, ילדים, תושבים וכל פעילות אשר יחפצו בה תתקיים!

 

 פרויקט ימי הולדת

צוות הפקה ייעודי, המורכב מבני נוער מנוסים ומוכשרים בתחום ההפעלות יפיק לכם את יום ההולדת שתמיד חלמתם עליו! ריקודים, משחקים, אוכל ומלא שמח מותאם לצרכים והדרישות שלכם! *ימי ההולדת מופעלים בעלות סמלית.

 

 מחויבות אישית

בואו לעשות את המחויבות האישית קרוב לבית, עם החברים הקרובים, ובמקום שאתם אוהבים! המתנ ס מציע מגוון תכניות רב גילאיות אשר " פועלות במהלך השבוע. לדוגמא: קבוצת גינון נפגשים אחת לשבוע, לומדים את יסודות הגינון ומפתחים את הטבע והגנים באזור המתנ ס. " ומי שמתמיד מקבל עבודה בתשלום בחופשים!

 

קבוצת נערות

תתחברי למה שמדבר אליך, עם מי שמדבר אליך! הקבוצה נותנת מענה לנושאים שמעניינים אותך לצד יציאה לפעילויות שונות לאורך השנה.

 

פיצה פרלמנט

פעם בחודש וחצי נפגש הנוער מכלל מזרח חיפה לשיח מונחה על נושאים אקטואליים שונים שעל סדר היום הציבורי והאישי. הנושאים המתחלפים כל חודש נעים על כל הקשת החל מהמצב הביטחוני והשירות הצבאי, דרך אפליה, קבלת השונה והאחר, דימוי גוף ונושאים רבים נוספים.

 

טיולים

אצלנו אף פעם לא משעמם, בחופשות מבתי הספר תיהנו מטיולים מושקעים הכוללים בין היתר לינה בשטח, בטיולים האלה אנחנו מבטיחים לכם אטרקציות וחוויות שלא תראו בשום מקום!

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות